САМОАНАЛІЗ УРОКУ
1. Тип і вид уроку, зв'язок його з попередніми.2. Які головні завдання уроку, як вони враховані під час реалізаціїмети уроку?3. Чи раціонально використано час уроку?4. Чи раціональна структура уроку для реалізації головних завдань, досягнення мети?5. Які методи навчання використано для вивчення нового матеріалу?6. Як здійснюється контакт із класом, окремими учнями?7. Ефективність організації самостійної роботи.8. Чи були елементи самоосвіти, самовиховання?9. Чи використано індивідуальний і груповий підхід до навчання?10. Як організовано контроль і самоконтроль за активністю знань?11. Чи забезпечено цілеспрямованість, оптимальну розумову діяльність учнів?12. Запобігання розумовому перевантаженню учнів та йогоподолання.13. Створення проблемно-пошукових ситуацій для глибинизасвоєння матеріалу, емоційного настрою учнів.14. Дотримання правил педагогічного такту, загальноприйнятої етики, норм взаємин учителя та учня.15. Елементи, етапи, форми, методи, які були найвдалішими.16. Що із запланованого не вдалося? Чому?17. Чи цікавив урок учнів?18. Як працювати над подоланням недоліків? Яка необхіднадопомога?
Самоаналіз виховного заходу
1. Найменування виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.
2. Визначення форми (жанру) заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг, урок самоврядування тощо.
3. Конкретні педагогічні цілі й виховні завдання цього заходу (головною метоювиховного заходу є зміна стосунків).
Наприклад:
Виховання інтересу до спорту, техніки, науки, мистецтва, політики, тощо;
Формування здатності до збагачення власного внутрішнього світу,самовиховання;
Зміна характеру міжособистісних стосунків у класному колективі(виховання в учнів поваги один до одного);
Зміна ставлення до якогось члена колективу (в результаті його цікавоїрозповіді про своє захоплення, про яке ніхто раніше в класі не знав, у нього можуть з’явитися товариші);
Виявлення, розвиток здібностей будь-якого із членів колективу,
забезпечення зміни його ставлення до себе;
Вивчення учнями правил поведінки (етикету): на вечорі, танцях, банкетітощо.
4. Наявність плану підготовки та проведення заходу, його продуманість,доцільність, завершеність.
5. Участь колективу вихованців у розробці планів проведення заходу і їх мотивація до активної діяльності.
6. Хід підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до її виконання.
7. Педагогічна позиція вчителя, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до роботи в ролі помічників.
8. Врахування вікових особливостей, індивідуальних і колективних запитів таінтересів дітей.
9. Позиція школярів під час проведення заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).
10. Позитивні, найбільш вдалі моменти заходу, створення виховної ситуації, у якій учні відчувають радість, гордість за себе і товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.
11. Ступінь виконання поставлених завдань.
12. Спрямованість у майбутнє (наявність перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені заходи, системність виховної роботи у класі.
Самоаналіз виховного заходу
1. Найменування виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.
Виховання інтересу до спорту, техніки, науки, мистецтва, політики, тощо;
Вивчення учнями правил поведінки (етикету): на вечорі, танцях, банкетітощо.
7. Педагогічна позиція вчителя, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до роботи в ролі помічників.
12. Спрямованість у майбутнє (наявність перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені заходи, системність виховної роботи у класі.
Немає коментарів:
Дописати коментар