За
підручником О. М. Авраменко
ОРІЄНТОВНИЙ
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
УКРАЇНСЬКА МОВА
9 КЛАС
(2017 рік)
№
з/п
|
К-сть
годин
|
Дата
|
Тема
уроку
|
Тип
уроку
|
І
семестр
|
||||
1
|
1
|
|
Вступ
Розвиток української мови
|
ВНМ[i]
|
2
|
1
|
|
Повторення
вивченого у 8 класі
Граматична основа. Односкладне та
двоскладне речення
|
ПМ
|
3
|
1
|
|
Просте ускладнене речення
|
ПМ
|
4
|
1
|
|
Розділові знаки в простому
ускладненому реченні
|
ПМ
|
5
|
1
|
|
РМ № 1. Вибірковий усний переказ тексту
наукового стилю
|
РМ
|
6
|
1
|
|
Синтаксис.
Пунктуація
Пряма мова. Розділові знаки при
прямій мові
|
ВНМ
|
7
|
1
|
|
Непряма мова. Заміна прямої мови
непрямою
|
ВНМ
|
8
|
1
|
|
РМ № 2. Стислий усний переказ тексту
публіцистичного стилю
|
РМ
|
9
|
1
|
|
Цитата як спосіб передавання
чужої мови
|
ВНМ
|
10
|
1
|
|
Діалог. Розділові знаки при
діалозі
|
ВНМ
|
11
|
1
|
|
РМ № 3. Твір-роздум на морально-етичну
тему
|
РМ
|
12
|
1
|
|
Складне
речення
Складне речення та його ознаки
|
ВНМ
|
13
|
1
|
|
Сполучникові й безсполучникові
складні речення
|
ВНМ
|
14
|
1
|
|
Складносурядне речення, його
будова. Засоби зв’язку між частинами складносурядного речення
|
ВНМ
|
15
|
1
|
|
РМ № 4. Усний твір-роздум на суспільну
тему
|
РМ
|
16
|
1
|
|
Розділові знаки в
складносурядному реченні
|
ВНМ
|
17
|
1
|
|
КР № 1. Пряма й непряма мова.
Складносурядне речення (тест)
|
ОЗ
|
18
|
1
|
|
Складнопідрядне
речення
Складнопідрядне речення, його
будова й засоби зв’язку в ньому
|
ВНМ
|
19
|
1
|
|
Підрядні сполучники й сполучні
слова в складнопідрядному реченні
|
ВНМ
|
20
|
1
|
|
Основні види складнопідрядних
речень
|
ВНМ
|
21
|
1
|
|
РМ № 5. Ділове мовлення. Заява
|
РМ
|
22
|
1
|
|
Складнопідрядні речення з
підрядними означальними та підрядними з’язувальними
|
ВНМ
|
23
|
1
|
|
Складнопідрядні речення з
підрядними місця й часу
|
ВНМ
|
24
|
1
|
|
Контрольний
диктант
|
ОЗ
|
25
|
1
|
|
Складнопідрядні речення з
підрядними способу дії і ступеня та підрядними порівняльними
|
ВНМ
|
26
|
1
|
|
Складнопідрядні речення з
підрядними причини, мети, умови
|
ВНМ
|
27-28
|
2
|
|
РМ № 6-7. Докладний письмовий переказ
тексту публіцистичного стилю з творчим завданням
|
РМ, ОЗ
|
29
|
1
|
|
РМ № 8. Аналіз докладного письмового
переказу тексту публіцистичного стилю з творчим завданням
|
РМ
|
30
|
1
|
|
Складнопідрядні речення з
підрядними наслідковими й допустовими
|
ВНМ
|
31
|
1
|
|
Складнопідрядні речення з
кількома підрядними
|
ВНМ
|
32
|
1
|
|
Розділові знаки в
складнопідрядному реченні
|
ВНМ
|
33
|
1
|
|
КР № 2. Складнопідрядне речення (тест)
|
ОЗ
|
34
|
1
|
|
РМ № 9. Есе “Що робить мене
щасливим(ою)”
|
РМ, ОЗ
|
ІІ
семестр
|
||||
35
|
1
|
|
РМ № 10. Різновиди аудіювання. Стилі,
типи й жанри мовлення. Розігрування діалогів відповідно до певної ситуації
|
РМ
|
36-37
|
2
|
|
Безсполучникове
складне речення
Смислові відношення між частинами
безсполучникового складного речення
|
ВНМ
|
38-39
|
2
|
|
Кома та крапка з комою в
безсполучниковому складному реченні
|
ВНМ
|
40-41
|
2
|
|
Двокрапка в безсполучниковому
складному реченні
|
ВНМ
|
42-43
|
2
|
|
Тире в безсполучниковому
складному реченні
|
ВНМ
|
44-45
|
2
|
|
РМ № 11. Письмовий твір-роздум на
морально-етичну тему в публіцистичному стилі “Як відшукати свій шлях у житті”
|
РМ, ОЗ
|
46
|
1
|
|
РМ № 12. Аналіз контрольного
твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі
|
РМ
|
47
|
1
|
|
Розділові знаки в
безсполучниковому складному реченні (узагальнення
вивченого матеріалу)
|
УМ
|
48
|
1
|
|
РМ № 13. Діалог-обговорення актуальної
теми
|
РМ
|
49
|
1
|
|
КР № 3. Безсполучникове складне речення
(тест)
|
ОЗ
|
50
|
1
|
|
Складне
речення з різними видами зв’язку
Складне речення із сурядним і
підрядним зв’язком
|
ВНМ
|
51
|
1
|
|
Складне речення із сполучниковим
і безсполучниковим зв’язком
|
ВНМ
|
52
|
1
|
|
Розділові знаки в складному
реченні з різними видами зв’язку
|
ВНМ
|
53
|
1
|
|
Складне речення з різними видами
зв’язку (узагальнення вивченого
матеріалу)
|
УМ
|
54-55
|
2
|
|
РМ № 14-15. Вибірковий письмовий переказ
тексту наукового стилю
|
РМ, ОЗ
|
56
|
1
|
|
Текст
як одиниця мовлення
й
продукт мовленнєвої діяльності
Текст, його основні ознаки
|
ВНМ
|
57
|
1
|
|
Будова тексту
|
ВНМ
|
58
|
1
|
|
Мікротема й абзац. Ключові слова
в тексті й абзаці
|
ВНМ
|
59
|
1
|
|
РМ № 16. Тези прочитаної
науково-пізнавальної статті
|
РМ
|
60
|
1
|
|
Види й засоби міжфразового
зв’язку
|
ВНМ
|
61
|
1
|
|
РМ № 17. Конспект сприйнятого на слух
науково-навчального тексту
|
РМ
|
62
|
1
|
|
Текст як одиниця мовлення й
продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення
вивченого матеріалу)
|
УМ
|
63
|
1
|
|
КР № 4. Складне речення з різними видами
зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тест)
|
ОЗ
|
64
|
1
|
|
РМ № 18. Коротке повідомлення (на основі
кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему
|
РМ
|
65
|
1
|
|
Узагальнення
й систематизація вивченого
Порядок слів у реченні.
Граматична основа. Види речень
|
УМ
|
66
|
1
|
|
Основні орфограми
|
УМ
|
67
|
1
|
|
Пунктуація простого речення
|
УМ
|
68
|
1
|
|
Контрольний
диктант
|
ОЗ
|
69
|
1
|
|
РМ № 19.
Резюме
|
РМ
|
70
|
1
|
|
Підсумковий урок
|
ПМ
|
[i]
Скорочення:
ВНМ –
вивчення нового матеріалу;
ОЗ – облік
знань (контрольна робота);
ПМ –
повторення раніше вивченого матеріалу;
УМ –
узагальнення вивченого матеріалу;
РМ –
розвиток мовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар